diumenge, 3 de maig del 2026

"Targeta VENTALL"

 Aquest mes m'he decidit per un projecte molt senzill, però diferent. És una targeta que s'obre i l'interior es va desplegant...


Aquesta, en un principi, és una maqueta i per personalitzar-la s'hauria d'afegir el journaling, el títol a la tapa i algun ornament més. No obstant, ja estic pensant en un possible títol ... "Blau de mar".
A continuació, us passo unes fotos del procés:

 I ara tinc en construcció un altre targeta que serviria de regal i a la qual se li han d'afegir tota una sèrie de dedicatòries (segurament, unes 15 en total). Us passo unes imatges...
A veure si la puc enllestir ràpid i us la puc ensenyar.
Desitjo que us hagi agradat.
ÀNIMS!!! per construïr la vostra.
ENDAVANT.
I vuit dies més tard... ja la tinc a punt i us passo les fotos. Només em falten les dedicatòries, però ja us podeu fer una petita idea. 


I ara SÍ, ja tinc acabats els dos treballs, la maqueta i l'obsequi.  Desitjo que, a partir d'aquí, us animi a crear la vostra pròpia targeta. ÀNIMS!!!

2 comentaris:

  1. A primera hora del matí, com altres vegades, vaig poder veure el projecte de creació avançat, quasi enllestit, i de seeguida em va captivar el disseny, l'energia que a través dels colors suaus transletia, tot el conjunt. Pau i harmonia serien els adjectius que em venen d'immediat; després el pensament inicial d'un projecte que, un cop més, opfereix art, b ellesa i somriures. Enhorabona. I afortunat/da qui el pugui tenir.
    També m'ha vingut a la memòria una novl preciosa de Lisa See, "El ventall de seda/ que expressa va el llenguatge secret delNu Shu, llenguatge secret de dones xineses amb que expressaven el seu mon.
    Com sempre, música, veu/s i elegàncoa que puguin vestir, aquesta nova demostració de creativitat.
    https://www.youtube.com/watch?v=_UTbi-OBn9w&list=RD_UTbi-OBn9w&start_radio=1
    https://www.youtube.com/watch?v=W-D3ou9Qa2g&list=RDW-D3ou9Qa2g&start_radio=1

    ResponElimina
  2. Jaume agraeixo el comentari escrit després de tant temps i ple de paraules boniques, que m'encanten. I ja saps que la música és imprescindible per a mi. GRÀCIES!!!

    ResponElimina